Polityka prywatności

Grupa DGP przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwis www. Zależy nam, aby każdy użytkownik dokładnie wiedział, jakie dane pozyskujemy i jak może chronić swoją prywatność.

Korzystając z serwisu www każdy użytkownik akceptuje zasady Polityki Prywatności.

Gromadzone dane przesyłane są na dwa sposoby:

  • dane podawane bezpośrednio i dobrowolnie przez użytkownika np. w formularzach kontaktowych,

  • dane pozyskiwane automatycznie podczas korzystania przez użytkowników z serwisu.

Serwery automatycznie zapisują takie dane jak: żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania, dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego, adres IP oraz tzw. pliki cookies.

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty (komputer, smartfon, tablet itp.). Administrator serwisu www wykorzystuje pliki cookies do opracowywania anonimowych statystyk serwisu. Pliki te ułatwiają także użytkownikom korzystanie z witryny.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla zastosowanych plików cookies.

Najczęściej przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies na komputerze czy smartfonie użytkownika. Jednak internauci mogą samodzielnie zarządzać plikami cookies i mają także możliwość ich blokady . Wystarczy wybrać w przeglądarce opcję odrzucania plików Cookiem, mając jednak na uwadze, że wtedy niektóre funkcje serwisu mogą nie działać poprawnie.

W serwisie www używane są ciasteczka Google Analytics:

Google Analytics tworzy najczęściej 5 ciastek, w skrócie służą one odpowiednio do:

__utma – przechowuje unikalny identyfikator odwiedzającego, ciastko ważne 2 lata od utworzenia/aktualizacji,

__utmb – służy do przechowywania informacji o sesji, ciastko ważne przez 30 minut od ostatniej aktywności,

__utmc – służy do przechowywania informacji o sesji z tą różnicą, że jest ważne do momentu zamknięcia przeglądarki,

__utmz – służy do przechowywania informacji na temat, z jakiego źródła na stronę trafił użytkownik, ciastko ważne przez 6 miesięcy od utworzenia/aktualizacji,

__utmv.– w przypadku wykorzystania zmiennych niestandardowych umożliwia przechowywanie niestandardowych informacji na temat użytkownika, ciastko jest ważne przez 2 lata od utworzenia/aktualizacji.

__utmx tworzone z myślą o eksperymentach (dawniej realizowanych przez Google Website Optimizer) ważne przez 2 lata.

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonu, poczty e-mail, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres e-mail, itp.

Dane osobowe (imię, nazwisko, data urodzenia, telefon, adres email, plik z CV) zbierane przez formularze służą wyłącznie do celów rekrutacyjnych.

Dokładamy starań, aby chronić serwis www przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz kontrolujemy nasze metody gromadzenia, przetwarzania oraz przechowywania informacji. Stosujemy m.in. firewall, urządzenia zabezpieczające serwer, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa.

Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w Polityce Prywatności.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej Polityki Prywatności. Wszelkie zmiany zostaną opublikowanie na tej podstronie.

Strona internetowa: Proformat

Telefon do działu rekrutacji

Formularz kontaktowy

Tic box*