• Polski
  • English
Działanie gwarantowane profesjonalizmem

Konsultant ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

Zakres obowiązków

Na co dzień jako Konsultant ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży:

• kontaktujesz się telefonicznie z Klientem,
• prezentujesz usługi naszej firmy,
• wstępnie analizujesz i weryfikujesz potrzeby Klientów w celu umówienia efektywnego spotkania,
• zapewniasz profesjonalną obsługę Klientom,
• masz wpływ na kształtowanie lojalności oraz satysfakcji Klientów,
• współpracujesz z pracownikami Regionów z naciskiem na dbałość o właściwą komunikację i odpowiedni przepływ informacji,
• na bieżąco prowadzisz ewidencje w CRM

Wymagania

Jeśli posiadasz:

wiedzę  praktyczną i teoretyczną w branży usług utrzymania czystości, ochrony osób i mienia – warunek konieczny,

  • doświadczenie w przeprowadzaniu rozmów dotyczących sprzedaży   usług sprzątania oraz ochrony osób i mienia
  • znajomość wykorzystywania aplikacji MS Office i CRM
  • wykształcenie min. średnie

Nasza oferta

Oferujemy:

umowę o pracę – bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym – bo nie samą pracą człowiek żyje.
pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku – bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
profesjonalne szkolenia – bo liczy się Twój rozwój.

Wynagrodzenie

adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia w branży

Początek zatrudnienia
luty 2020
Godziny
8:00- 16:00

Skontaktuj się z nami